and you bleed just to know you're alive

"När man vet att något gått så fruktavsvärt fel, något som skulle kunnat gått så bra. Det har gått för lång tid för att spola tillbaka tiden eller börja om, men det är någonting i dig som vill, som så jävla gärna vill att allt ska börja om, ge dig en chans att ändra allt som gick fel."

Jag är ordlös, finns inte att säga. Men det är typiskt, är det inte? Att när jag för en gångs skull mår bra, när allt för en gångs skull håller på att lösa sig, ska något sånt här hända. Skulle sett det komma, för när fan håller lyckan i sig mer än ett par dagar? it's like there's something out there that just says; oh she's about to be happy, better get her.



"Hur kan du ens tänka tanken? Fattar du inte att du mår bättre utan honom?" 
- va med han en dag. Va jag för en dag, och spendera dagen med honom. Då kommer ni fatta hur jag ens kan tänka tanken. Då kommer ni förstå att det finns ingen bättre och snällare människa på hela jorden. Och den där andra personen han blir  - han vill jag inte ens tänka på. För det är inte han. Det är någon helt annan, någon jag inte har någon aning om vem han är. Men inte nu, inte vanligtvis. En dag i mina skor, sen är ni välkomna att säga vadfan ni vill.

Det som gör ondast att att det var en chans på miljonen att detta skulle hända. Och jag sabbade allt. Denna gången finns det ingen annan att skylla på än mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0