dags att göra mod av sorgen och börja agera

 Missing you gets easier everyday, even though it's one day longer since the last time i saw you, it's one day closer to the next time i will.

Vaknade klockan 10 (TACK UNDERBARA TYSTA LILLEBROR SOM ALDRIG VÄCKER MIG..) och ville bara skjuta någon i huvudet så trött jag var. Såklart kunde jag inte somna om heller. Så jag satte igång one tree hill. haha. Är snart klar med andra säsongen också, wooho! hah :D Packade lite och fixade mig, och ja. Nu sitter jag här. Om några timmar jag ska bege mig till stationen och hoppa på tåget som går mot höör! Så blir det bad och andra trevligheter där :) ! Ska försöka klämma in ett besök på nova lund också, men får se hur det blir med den saken. Kommer ha världens största väska med mig som väger ungefär 10 ton så jag kanske inte orkar det.. haha.

Efteråt vet jag inte riktigt hur jag gör men om saker och ting går enligt planen åker jag väl hem till en liten filur och spenderar natten där. Imorgon är planeringen inte solklar än men jag ska iallafall till eslöv - förfest, och sen bär det iväg till... bosetorp? hette det så? haha bonnaställe, men där är det förhoppningsvis fullt ös medvetslös som gäller! :D haha



'
HAha och såhär kul har jag just nu :D !

seeeeya

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

va kul att du vill vara med i tävligen :D lycka till

2010-04-01 @ 17:31:07
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: tom samuelsson

finns ett mycket fetare bad i hörby, mest så du vet.

2010-04-02 @ 14:59:32
URL: http://rentutsagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0