have you ever tried sleeping with a broken heart?

OKeeeheheh hej :D Hahaha. Jag minns inte riktigt ens vad jag har gjort sen sist jag skrev. Hahah, börjat skolan typ? Var hos linus dagen före vi skulle börja, och eftersom han skulle orka upp på morgonen bestämde han sig för att vara vaken hela natten, så jag hakade på. Hehh myys, kollade först på film och lite sånt, sen åt vi som fasen och drack en väldigt massa kaffe, haha! Vid 3 tiden gick vi ut och skulle "gå en runda". En runda som blev ca 7-8 km runt helt hurva, ut på landsvägar och i skogar. Var jättemysigt men sjukt läskigt då och då, haha. Hade ett djupt samtal om livet HAHAHA. Sen var vi hemma igen vid halv fem, satt lite vid datorn och så, sen råkade jag somna, ajaj! Sov dock bara i ca 25 minuter hahah.

Menmen, ja skolan har börjat och ångesten kom ju typ.. direkt. Fyfan vad jag hatar skolan asså AHAH :( har iallafall tema nu, så vi slipper väl "vanligt" skolarbete skulle jag tro. Kommer dock få massa andra uppgifter som har med temat att göra men det är väl sånt man får taaaaaaa :)

Var inte i skolan idag, lång historia det där. Behöver inte riktigt publicera den historien för hela världen att läsa men kort och gott orkade jag inte ta mig upp ur sängen kan man väl säga :D hahaha. Kollade på en film som hette felon tror jag, den var faktiskt riktigt bra :) Handlade om en kille som råkade döda en tjuv som kom till hans hus och så sändes han till fängelse i tre år. Sevärd var den iaf! Sen åkte jag till nova på jakt efter present till thea och klänning till imorgon. Hittade det förstnämnda men det är väl fan vad svårt det ska vara att hitta en fin, prisvärd klänning asså! Ser man inte tjock ut i den så är den för dyr, är den inte för dyr finns den inte i min storlek, finns den i min storlek är den ful. Fooorfäään liksom!

Ja nä nu börjar jag nog få slut på ord här, ska gå och plocka ut ur diskmaskinen sen lägga mig och sova tror jag, så vi ses när vi ses :) adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0