hehehehe

Whopwhop varför gick jag inte hem efter matten? eller före matten? hahahahaa. Har ekonomi nu med cp patrik som nog hatar mig :D HEHE. Som vanligt babblar han om precis ingenting i två timmar. Så jävla fucking dryg människa asså man blir ju helt lack i hela huvudet på honom. HAHA nä fyyyyyy. Slutar iallafall om 45 minuter och då ska jag gå himm sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Kanske besöker hoorva, vem vet var livet tar mig? HAHA nä asså nä detta funkar ju inte snart kommer jag få ett fett utbrott på pattejäveln. Han säger ju bara hur jävla fucking dåliga vi är, VAD ÄR INTE HAN DÅ?!?!?!?!?!? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SSATSA PÅ ETT ANNAT JOBBB ÄLSKLING adjö folk


HAHAHAHAHAA gammal bild, danmark med annsing

Kommentarer
Postat av: natalie

snygg header :D

2010-04-29 @ 15:38:57
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0