I dont kiss and tell

Hallihallå :)! Efter gårdagens påskmiddag åkte jag till linkan för att hämta min väska som jag hade lämnat där, sen skulle jag egentligen åka hem vid 8 menee så hämtade line oss vid 10 ist och skulle köra mig till stationen så jag skulle åka hem då, men påvägen bestämdes det att jag skulle följa med till hanna som hade typ chillkrök.. haha impuls, jotack! Utan någon dricka alls och helt ofixad kom jag dit, trots det blev kvällen mycket bättre än väntat! :) haha. Tog tåget hem 01.36 och var hemma nån timme senare. Däckade i sängen ganska direkt.

Idag vaknade jag vid halv två, gick upp och tog ett lååångt varmt bad i ca en timme, aah det behöves kan jag ju säga efter helgens alla galenskaper. HAHAH. Fixade mig lite smått och sen fick jag ett sms av linus som ville träffa mig i stan, så jag åkte dit och ja. HAHA sakerna gick inte enligt planen där heller så han följde med mig hem och va här någon timme, sen gick vi ner till stan och han tog tåget till eslöv igen :) Kom hem för inte så längesen. HAr bjudit hit annabebi så snart ska vi köra och hämta henne på stationen. Hon har med sig säsong 3 av one tree hill så ni hittar oss i min säng, tittandes på det hela natten! :D


jag i fredags lölöllöö :)
lavvv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0