i will tell you one time

Heeeey soul sister! hehe =)

Lååång dag i skolan idag, höll på att försova mig dessutom men jag kom upp iallafall. Har haft typ "FN möten" och massa debatter och sånt hela dagen. Från 8 till 4. Okej nä, men nästan. Halv nio till typ tre så det tog ju lite på krafterna. Men vi fick iallafall godis och läsk för att vi skulle mingla med dom andra "länderna" haha!

Cyklade hem sen och fyfasen vad det blåste! Var ju lagom trött när jag kom hem, och för att inte tala om svettig.. hahaha. Hoppade in i ducshen, sen kollade jag på one tree hill och skrev på war against women uppgiften. Tror jag får vara klar nu snart, kommer verkligen inte på mer asså. Den är inte så lång som den ska va men whattheheck!

Ikväll ska jag nog våldgästa min lille filur i hooorva, hehe (a) Och imorgon är det nationella i svenska, inget jag längtar efter då läraren var gaaaanska missnöjd med den vi skrev för att testa typ.. lite nervös är man ju. "nä du nina jag förväntade mig så mycket bättre från dig.." WOPPPSSS...

Nä, ska föna och platta håret nu sen ska jag bege mig till affären och köpa ngt gotteligottpott som jag kan ha imorgon på nationella ;D hehe adjöss


jag och tom HAHA när vi skulle presentera en cpuppgift i ekonomi som vi tydligen hade gjort heeelt fel på.. men jag tycker vi fick till det ganska bra ändå, ellerrrrr?! :D HAHA

Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

haha det gick skitbra! :)

2010-04-25 @ 18:15:52
URL: http://rentutsagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0