kalla det vad du vill

okej idag har jag kommit underfund med;

- det finns inget mer frustrerande än att skicka sms med min mamma! Idag skrev jag till henne; "Jag är på väg hem nu. Har vibban ringt?" och fick svaret; "hemma" VA?? vadå hemma? Asså detta händer typ 3/5 gånger när man frågar henne något. Eller så är man typ skitglad eller kärleksfull, typ "Hej kära mamma :D hur mår du idag? Du jag tänkte åka hem till blabla, kommer hem imorgon :D pusspuss <3" svaret blir då med all sannolikhet "ok". Det är ju inte det att hon inte kan skriva sms heller, asså att hon inte kan funktionerna och sådär för det kan hon ju! Nä åh det är jobbigt asså.

- Asså det här med att sortera sopor. ÅÅÅÅH! Vem bryr sig? Före det hinner hända något med miljön kommer vi och våra barn och säkert barnbarn också vara döda, hahah! Typ idag hade vi en äcklig gurka i kylen, så skulle jag slänga den. Slängde den i den soppåsen för mat ni vet, och mamma bara "men nina platsen är ju på gurkan, du får inte slänga plast i den" HAHA NÄHÄ OCH? Efter mycket om och men var jag tvungen att ta upp gurkjäveln, ta bort plasten, och slänga varje sak i "rätt" sop. Och sen skulle jag slänga en liten, liten, liten kartong bit, tror ni inte peter ba "men den ska va i kartong samlingen" SLÄNG DEN DÄR SJÄLV DÅ HAHAHA foorhilvede! Kartongsamlingen är liksom utomhus. Vad gör en liten gurka med plast eller en minimal kartongbit för vår miljö om jag får fråga?!

- Seg personal på McDonalds. Idag träffade jag på den segaste personen jag någonsin sett på en mcdonalds. Det är SNABBmat förfan, asså det tog typ 5 minuter före man ens fick beställa, och det var inte ens någon kö! Jag stod längst fram och hon bara gick fram och tillbaka och såg ut som någon som inte fattar någonting med öppen mun och rynkad panna. Jävligt virrig person. Sen fattade hon inte vad jag beställde heller, fick säga det tre gånger. Utnyttjade iaf situationen och använde mitt csn kort och fick rabatt fast än att man egentligen inte får det på menyer som kostar under.. vad är det? typ 55 kr kanske. Katchiing! Nä men, snabbrestauranger får nog satsa mer på att skaffa snabbpersonal också, eller?

- S-N-Ö i april. Behöver knappt säga mer. Var är världen på väg? Det enda positiva med det är väl att det matchar mitt nuvarande humör ganska bra. Men samtidigt får den mig att må ännu sämre, HAHA jävla snö! bara att ta fram vinterjackan igen nu då?

Sådär. Nu kan jag sova gott när jag lättat på hjärtat lite. Ursäkta om det blev lite mycket wain, men ja vad ska man säga, kunde inte bry mig mindre faktiskt! Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0