My heart is in pain, but I'm smiling for you.

Hejjjj finns inga ord för hur trött jag är. pissevädret + trött nina = världens sämsta humör. Seriöst jag blir som en bebis när jag blir trött :s HAHA. Ena sekunden känner jag för att gråta ett helt hav. Andra sekunden känns det som jag vill slå någon till döds. Tredje sekunden flabbar jag åt mig själv.  hhehehe

JAAAAAAAAAAJA hade skriftliga nationella provet i svenska B idag. Det handlade om relationer typ hah, min blev 12 sidor lång.. sen fick jag den otroligt jävla cpdumma ideen att renskriva allt (gör aaaaaaaaldrig det på nationella haha) så jag skrev sammanlagt 24 sidor. Min hand är död. Den gör fortfarande ont asså, tyck synd om mig, någon, snälla?! hahah. Nu ska jag sova. Sen ska jag sova. Sen sova. pusss

I need you more than air, when I'm not with you
Please, don't ask me why, just kiss me this time
My only dream is about you and I.



buuhuhuhuhuuhuhuhuhuhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0