p-p-party like a rockstar

Godmorgon :)! Vaknade på ett väldigt hemskt sätt idag, HAHA. Hörde att peter stack hemifrån och larmade huset med bortaläge :o så jag ba NÄÄEEE och skulle springa ner och larma av (man har 30 sekunder på sig sen kan man inte röra sig i huset utan att larmet går) så jag sprang ut från rummet med knappt några kläder på mig HAHAHAA, men fick jag några 30 sekunder eller? NÄ! Så fort den jäkla detektorn såg mig tjöt larmet som jag vet inte vad. HAHAHA sprang runder där halvt naken och visste inte ens vad jag skulle göra, sen fick jag den smarta idén att larma av! (I) HAHAHAHA. Så det slutade tjuta till slut. Fyfan det var inte nådigt för mina stackars öron :( haha aja, vaknade gjorde jag iaf.

Igår var jag ju hos thea på tjejkväll/fest eller vad man ska kalla det. Mycket trevligt :D ! Blev tacos, shotlekar och dans, hehe. Vid halv tolv skulle dom ut till malmö och vi stackare som inte fyllt 18 än åkte på vårt håll. Jag och elin försökte hitta en annan fest men icke. Slutade med ett besök på donken och en jävligt stark hamburgare? haha:D Sen skulle jag ta bussen hem, tror ni bussjäveln går? Ja, om 45 minuter :o Och mamma hade ju såklart gått och lagt sig och pengar till taxi hade jag icke! Så det var bara till att hem mitt i natten. Tar typ en timme för er som inte vet. Hhahah, som tur va hade jag min cykel på sjukhuset så jag kunde cykla därifrån.

Bilder kommer väl på facebook så småningom men en liten fining skadar väl inte att lägga ut här :D?


thea, linh, jag och elin.
Denna bilden får mig btw att sakna tiderna det var vi fyra otrooooligt mycket! hah :(



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAH hamburgaren som du betalade med KORT!!

2010-04-10 @ 22:44:41
URL: http://eliinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0