truth against lies

Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på

Egentligen älskar du inte mig
Och egentligen
är det okej med mig
Jag var ingen Du var aprilhimlen Som jag minns den... och som jag minns dig. Och jag hoppas att du kan se mig nu Och jag hoppas att du.... hör mig nu


Ja jag har inte mycket att säga om denna dagen egentligen. Den har gått i vågor, kan egentligen inte klaga mycket på den. Humöret var inte på topp men skolan var okej, gick hem ganska tidigt, eller jag stack till stan och lyckades åka gratis buss hem (skillseN) haha. Var hemma nån timme sen stack jag till stan igen och åt på mcdonalds snabbt med en liten filur innan han åkte vidare uppåt i landet. Sen har jag inte gjort så mycket mer, skrev lite på sjukdomsarbetet och badade. Ska nog skriva klart war against woman uppgiften, hade jag inte varit så förbaskat trött på skolan hade det faktiskt varit en väldigt intressant uppgift. Men nu orkar jag inte tänka på det sättet!

Inatt drömde jag en sjuk dröm som kändes så jäkla verklig, drömde att jag var gravid för att mina p piller hade "gått ut" haha, och jag skulle behålla barnet! Min mage var helt stor dessutom. Faktiskt läskigt, för typ i en vecka har det kommit massa tillfällen att lura folk att jag har varit det på riktigt så jag har ju tagit tillfällena i akt HAHAHA, självklart är jag inte det men lite roligt att jag drömde det nu ju. Var iaf livrädd när jag vaknade HAHA, ska aldrig skaffa några jävla barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0