låångt inlägg

Tjeeenis penis! hehe. Gårdagen blev minst sagt lyckad, roliiigt :D! hahaha. Fick skjuts till eslöv vid 4 typ, drog hem till min lille twin ett tag, sen gick jag till amanda och chillade lite, fixade oss lite, och elin kom också heheh. Tiden sprang iväg och vi vandrade vidare till Hanna där det serverades pizza och var förfest med lekar och dans hahah, ruuulit! :D Vid 9 kom nån snäll snubbe (förlåt men jag var inte i tillstånd att lägga ditt fina namn på minnet, hahah) och skjutsade oss till bosetorp!


däääns av ngt slag :D? haha


Tullström tittande inoch bjöd nicole på dans, sen gick han igen... hahah
.
HHAHAHAHA, i bilen. Repris på "äktenskapsbilden" hahah (internnnnnnnnnnnnnt ooja)

Kom iallafall till bosetorp där festen var i full rulle och timmarna gick. Hade jävligt roligt faktiskt, bortsett från vissa små incidenter menmen! sånt är väl livet :))) hahaha. Helt plötsligt var det iallafall dags att åka hem. Linus päron hämtade oss och så tog vi en sväng inom eslöv. Fick en kebab, blev livrädd för poliser, träffade en ensam bea (?! HAHA), blev utskrattad. Trevligt. När vi kom hem somnade jag direkt och vad som hände under tiden jag sov ska vi nog inte gå in på... HAHAHAHAHA :D





woohooo :D Iaf idag vaknade vi ganska tidigt som vanligt, gick ut i trädgården lite (fan vad fint väder det är :DDDDD) och ja.. sen har jag inte gjort så mycket mer idag hahah. Ska grilla ikväll muuuhmhmhmhms :D

hahahah söt


hihi mys

Nä men vi hörs väl, adjöss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0