we could leave this town and run forever

Hur lyckas man gå in i en anka och sen gå vilse i sin egen stad så det tar 2 timmar att komma hem? HAHA mina fötter gör såååå ont ska jag be att få tala om :( Hade inga pengar till bussen så det var bara till att gå, och eftersom det tar ca 50 minuter tänkte jag "ja men om jag svänger här borde det ju gå skitfort". sagt och gjort... plötsligt var jag i ett område jag aldrig någonsin har sett, varit i eller ens hört talas om HAHAHA! Gick och gick och gick och sen började jag känna igen mig lite.. haha aja. Fint väder iaf så det var väl en trevlig promenad, dock lurar vinden en som fasen, den är ju riktigt kall. Kom iallafall hem och åt en bullleeee och nu är planen att göra ingenting! ååh vad skönt :) "gjorde det igår också men då blev jag inte färdig.." HAHA, facebook grupperna sätter sig på huvet dom!

Nä, får bli en mys bild från i fredags på mig och bebii

Kommentarer
Postat av: anna nordahl

"omg jag gick in i en anka"

du är fan dum i huvudet HAHAHAHHA love you fucking sär HAHAHHA <3

2010-04-19 @ 16:54:13
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0