We were both 16 and it felt so right

Fett jävla dålig uppdatering, I know! haha. Men har mest varit på sjukhuset och med Linus denna veckan, så det har inte varit så mycket att skriva om. Har varit sena kvällar och tidiga morgonar så jag är ganska slutkörd hahah. Hans pappa är dock hemma nu så jag ska snart åka hem. Har fått säsong 4&5 av one tree hill av anna nu sååå jag lär kolla på det ikväll hehe (a) Nä, nu kom det gäster. Skriver när jag skriver, men som sagt händer det inte mycket som är värt att skriva om just nu. KYSS

I remember the look in your eyes
When I told you that this was goodbye
You were begging me not tonight
Not here, not now
We're looking up at the same night sky
And keep pretending the sun will not rise
Be together for one more night
Somewhere, somehow


If I could find you now things would get better
We could leave this town and run forever
I know somewhere, somehow we'll be together
Let your waves crash down on me and take me away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0