you swear I'm hard to lay beside

Tjeeeena kexet står du där och smular?!

Blev en hemmadag för mig idag, kändes behövande. Dock vaknade jag lite efter 8 ändå så jag fick ändå inte ta igen så mkt sömn. Startade one tree hill och såg ett par avsnitt sen satte jag mig här. Börjar ångra att jag inte gick till skolan för jag har så jävla tråkigt. Hahaha och det är så sjukt varmt på mitt rum. Solen lyser in rakt på mitt rum hela dagarna så på sommaren blir det så fasansfullt jävla sjukt varmt här inne vad man än gör, riktigt jobbigt. I juni ska dom dock göra om vårt hus så då flyttar vi till ett annat under tiden med exakt samma planlösning som detta, så jag ska testa att ha ett annat rum där. Men då är ju problemet att mammas sovrum är preciiiis under det jag antagligen ska ha och gör man minsta lilla pipljud hörs det sjukt mycket där nere. Dåliga jävla pisshus helt enkelt! HAHA. Nä men det får väl lösa sig, har tjatat på att få en sån där markis eller vad det heter ända sen vi flyttade hit, förra året skaffade vi en AC men den gör inte mycket nytta på mitt rum för den är ju inte ens här inne :s Så om jag har tur kommer den där markisen till sommaren.. hehe. Nä men vilket tråkigt prat jag ligger inne med, hahaha! hörs när vi hörs ;D


haha, bild från humanuskampen igår. Denna gången skulle vi rita tavlor om livet? Hahaha asså ja. Det gick ju bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0