catch a moment

Okej jag orkar egentligen inte skriva om festen, finns inte så mycket att skriva liksom. Haha bilderna får göra jobbet! Passar på att lägga in några som inte finns på facebook hahah (kan nog komma på anledningar till varför dom inte gör det...) V.I.P visning för mina små läsare förstår ni! hhihi


hahaha in tha caar!


jag och robin, det började faktiskt ganska bra HAHA


seeeen blev bilderna mer och mer suddiga heheh


jag och min lilla elsa!


woohoh HAH


HAHAHA "glada"


botten upp (y) HAHAHA


hahahaha har nog inte så mycket att säga om denna fulroliga bilden


jadu skål kanske? HAHA

pusstja

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ser ut som en riktigt lyckad kväll!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Sov så gott!

2010-02-07 @ 23:18:28
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Wei :)!

2010-02-08 @ 22:45:17
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0