ikea

Kom nyss hem från ikea, eller ja nyss och nyss, har hunnit äta och duscha och göra lite annat också haha :) Vi köpte iallafall äntligen mina spegeldörrar till garderoben, men SÅKLART har mamma jetlag från japan och peter är "för trött" så ingen kan hjälpa mig att sätta fast dom idag. JAHA... suck. Köpte iaf även doftljus haha, så himla mysigt (a) HAHA



Om typ två timmar, eller ja vid halv tolv haha ska jag träffa linus i stan tror jag och åka hem till honom :) Pallar inte gå upp tidigt imorgon och hålla på med bussar och mög haha så jaaa...Är redan skittrött iofs men jaja, det löser sig väl.

Imorgon är det iallafall fest och det ska bli jävligt roligt :) Tänkte ha på mig den där nya kjolen som jag köpte idag hihi :) Har fortf ingen bild men vem bryr sig ;D? hehe :D Nä nu ska jag packa och lite så, soo long suckes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0