Mooornin'

goooodmorgon! Ligger i sängen och kollar på top model hihi. Drömde helt sjuka drömmar inatt och jag har sovit jättedåligt. Vaknade till exempel en gång av att jag satte mig upp och skrek "VAR ÄR DU ELLINOR?" HAHA asså wtf? Kommer inte ihåg vad jag drömde före jag vaknade haha, men det måste ha varit ngt om ellinor ju ;) haha.

Ska snart hoppa in i duschen och packa lite, sen vid 3 ungefär ska jag sticka till Linus där några människor är, så ska vi fixa och sånt sen kommer lite fler så blir det hääämburgers och förfest, sen jävlar i det ska vi festa loss! hehe.
HÖRS SEN, kisses

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra fredag? (:

2010-02-12 @ 15:04:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0