nova lund!

Ah vilken lång dag! haha åkte till nova vid 4 och var inte hemma fören vid .. 8 kanske. Okej HAHAH det var inte så länge :D men det kändes otroligt länge haha. Kanske för att jag mest var i tråkiga killaffärer.. hahah :( delade en pizza med linus till middag där, haha nyttiga nina ;)

Handlade foundation och puder iaf, skööönt. Ville hitta en klänning till fredag också, men gjorde inte det. Sen skulle vi ta bussen hem, så när det var typ två minuter kvar tills den skulle komma, så kom linus på att han hade "glömt"handla en tröja som han kollade på typ i en halvtimme? Asså vadfan HAHA, så jag hade ju ingen större lust att gå tillbaka och spendera en till halvtimme för att vänta på honom. Men efter lite mutning (fick en cola) gick jag medpå det. Och tur var väl det, gick fort in i en affär och hittade en klänning för 130 kr. HAHA köpte den dirr! Så nu är mitt klädproblem till fredag kirrat (Y)


här har vi den! Inte världens finaste kanske, men absolut värd 130 kr :)

och ja, haha jag vet, smutsig spegel! Har inte hunnit putsa den sen vi satte upp den så.. haha. Nä, ska nog gå och putsa den nu! så kan den ju inte se ut. haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0