Ny dator!

Sitter och skriver från min nya dator, love it! hihi. Det stod mellan denna och en svindyr men OTROLIGT fin och bra.. haha smarta nina tog över för ett tag och tog den här som var lite billigare och nästan lika bra, så jag är inte pank nu iaf! Haha. Handlade även present till älskling som fyller 18 på måndag! Hihi. Bussresorna hem från nova var fan inte nådiga, och jag tror aldrig jag har haft så otroligt ont i mina fötter innan :| HAha, helt galet kallt ute!

Just nu ligger jag bara och chillar i sängen och kollar på biggest loser. Ska strax äta middag, sen ska jag nog lägga mig och kolla på en film och somna faktiskt.. haha jag är helt otroligt trött. Ska även försöka lägga över alla mina bilder och sånt på denna datorn, ganska irriterande att inte ha någonting på den faktiskt (a) så det får bli ett vitt tråkigt inlägg idag, men who cares för ingen vet att denna bloggen existerar än såååatteeh! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0