pa

Du ska veta att jag saknar dig,
det finns känslor som aldrig tar slut.
Du ska veta att jag inte glömt,
det finns bilder som aldrig suddas ut.

En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.

Tänker mycket på dig ikväll, har ingen aning om varför. Det var så längesen nu, det var egentligen inte ens en stor grej. Du bara var så bra. Mitt ljus i mörkret. Och under den korta perioden blev du min bästa vän. Ingen har någonsin fångat mig så lätt och så snabbt. Men inte på "kärleksviset". Visst, jag älskade dig och gör det fortfarande otroligt mycket, men inte på det sättet.  Egentligen är det ganska konstigt. Men samtidigt skönt, det var så jävla lätt att umgås med dig. Allt vi gjorde tillsammans asså, minnena är ovärdeliga. Varje kväll vi tog moppen till 7eleven och köpte några bacardi breezers, satte oss på stranden och pratade om allt mellan himmel och jord. Eller när vi bara satt och gjorde ingenting men skrattade ändå så mycket att vi låg dubbelvikta. Varje lördag när det var marknad och du skulle ha dina jävla pannkakor, haha. Alla utflippade lektioner i skolan. Alla thaiboxnings matcher när vi gick och hejade på oskar. Varje moppetur till random ställen. Shakestället, crazy falang on the road. Skulle kunna räkna upp 1000 saker, ställen, fraser eller ord som jag förknippar med dig.

Jag minns fortfarande dagen vi sa hejdå. Kommer ihåg hur du kramade mig och hoppade in i bilen. Den körde iväg och svängde runt hörnan och jag visste att det skulle vara sista gången jag någonsin skulle få se dig. Knappt ett ord på flera år nu, konstigt att jag inte har glömt bort dig. Men människor kommer och går, det tillhör livets gång att möta och ta farväl av människor. Vad ska man säga, du lämnade spår i mitt hjärta helt enkelt. En sak som är säker är iallafall att jag saknar dig, älskade vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0