skola och jobbig bussresa

Hejhej! Bestämde mig efter mycket om och men för att åka till skolan! Var framme vid 20 i 12 och började med psykologi, följt av matte och till sist företagsekonomi. Det var knappt någon i skolan idag, men marran och jag jobbade på som fasen och var riktigt duktiga! hihi och det resulterade i att vi slipper komma till FeB lektionen imorgon på morgonen, så det blir sovmorgon! Hur gött? :D hehe. Bussresorna hem ska vi inte ens tala om, asså jag säger det igen; JAG HATAR SNÖ. Det tog en timme att komma hem när det vanligtvis tar max 20 minuter. Men jaja, dom gör väl sitt bästa... får vi väl hoppas iaf.. haha.

Nu är jag hur som helst hemma, har ätit och slagit in älsklings presenter. Occcch övertalat honom till att ha fest (a) GREAAAT :D hehe. Och på lördag ska vi först på hans släktkalas och sedan till Alle som fyller 18. Gissa om jag längtar till helgen? hihi. Nä, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag städa mitt rum. Hej så länge.



Titta vad fint jag slog in dem! hahaha :D Hoppas han blir glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0