so now there is no longer you and i

världen har aldrig sett såhär mörk ut förr. Vet inte var jag ska ta vägen, har ingen jävla aning om hur fan jag ska klara mig utan dig. ena sekunden är jag så jävla arg och vill bara slå dig så hårt jag kan, andra sekunden bryter jag ihop. Vet inte vad jag ska skriva. Känner mig helt jävla..tom.

Promise me you'll think of us, as a time so wonderful
Promise me you'll think of us, still bright still colorful
Promise me you'll look back at us, as a time in your life you enjoyed.

Promise me, promise me, I will be fine without you.

The absence of you is killing me.



Kommentarer
Postat av: anna nordahl

<3 x miljon

2010-02-16 @ 12:14:58
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0