tionde februari

Godmorrron! Sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka till skolan. Bestämde mig för att skita i svenskan i morse för vi gör ändå ingenting där. haha. slutar vid 4 sen och då ska jag åka till nova med min prins :) hahhaha. Måste köpa nytt smink. Har försökt dra ut på det så länge som möjligt för det finns egentligen ingenting tråkigare att lägga sina pengar på, men nu går det faktiskt inte att vänta längre. Den allra sista lilla foundation klicken använde jag idag och mitt puder är slut för längesen. Rougen får jag sno av mamma som inte blir så glad för det. Mascaran jag använder är en som man fick gratis i sån goodiebag på nova för ett tag sen, som dessutom är brun och inte svart. Hahaha fattar ni? kris med andra ord.

Jaja, anyway har jag på mig detta idag: (gammal bild men orkar inte fota ny haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0