heartbroken

Jag vill inte sätta igång musik, för jag vet att vilken låt som än spelas kommer jag kunna hitta en mening som påminner mig om dig. Jag vill inte titta upp från skärmen, för jag vet att ovanför den hänger en tavla med en bild på dig och mig i. Jag vill inte sätta igång tvn, för jag vet att filmen vi sist såg tillsammans fortfarande är i och kommer att startas. Jag vill inte lägga mig i sängen, för varenda millimeter av den luktar som du. Jag vill inte gå ut, vill inte möta världen när du inte längre finns i min. Vill inte höra folks frågor. Vill inte logga in på msn för jag vet att alla komma skriva "har ni gjort slut?". Jag vill inte ens titta på mobilen för jag vet att jag kommer ringa eller smsa dig. Vill inte lägga in bilder från min kamera, för de senaste bilderna är på dig, skrattandes. Du är så fin. Jag vill inte göra någonting. Vill försvinna från jordens yta.

Jag vill inte inse att det är slut. Vi finns inte mer. Nina och Linus är inte tillsammans lägre. Fyfan, orden skaver i mina öron när jag säger de högt för mig själv. Vi var perfekta tillsammans. Både på insidan och utsidan. På personligheten och önskningarna vi hade om livet. "Jag önskar att vi träffas när vi är äldre, jag hoppas att du har förlåtit mig då. Hoppas att du vill ha tillbaka mig då. För du är den jag vill dela mitt liv med". Älsking det gjorde så ont att höta allt du sa. Det gjorde så ont att säga allt jag sa. Allt gör ont just nu. Ingenting spelar någon roll. Jag tror inte någon i hela världen kan förstå. Ingen kommer kunna älska dig som jag har gjort. Aldrig någonsin, jag lovar.

Du var allt. Bokstavligt talat. Du är den enda som vet alla jävla hemligheter om mig, den enda som inte har blivit bortskrämd av allt. Den jag ringde när jag mådde dåligt, den jag alltid, alltid skrattade med. Du var hela min värld, anledningen till varför jag steg upp på morgonen. Jag visste att det var dumt att låta dig ta över hela min värld. Visste att det var dumt att låta mig själv älska dig så otroligt jävla mycket. Visste hela tiden att en vacker dag, kan det ta slut. Bara sådär. Och det var precis vad det gjorde. Det kom så oväntat, jag blev så otroligt chockad. Ena dagen var allting perfekt, det var du och jag mot världen precis som alla andra dagar. Nästa dag fanns vi inte längre.

Jag kan inte ens beskriva med ord hur ont det gör att inte ha dig vid min sida. Det enda jag vill göra just nu är att spola tillbaka tiden och förbjuda dig att ha fest. Vill att du ska ligga där till vänster om mig i min säng, vill titta på dig och lägga mig där bredvid dig. Vill känna dina underbara armar runt om mig, vill glömma bort tid och rum och bara vara.

Varje hjärtslag gör ont. Varje andetag måste jag kämpa med. Du var mer än mitt allt, du var hela mitt liv, min bästa vän, you complete me, min andra halva, mina andetag, mitt hjärta. Jag finns inte utan dig. Jag är tom, jag kan inte tänka på någonting annat än dig. Jag visste hela tiden att det skulle bli såhär utan dig. Visste att jag skulle dö inombords, visste att jag inte skulle orka ta mig upp ur sängen, visste att sömnlösa nätter skulla komma. Visste att jag skulle börja gråta såfort någon bara säger ditt namn. Visste att jag skulle bli som en stor kall sten.

"Vi ska fortsätta vara bästa vänner och du kan alltid prata med mig". Jag vill inte bara vara din vän. Jag vill inte se dig med någon annan, du är min. Jag kommer alltid se dig som min. Jag vill inte bara vara din vän. Jag vill inte bara kunna prata med dig, jag vill kunna va med dig, jag vill kunna pussa dig och hålla din hand när jag vill. Jag vill skicka och få gulliga små sms, jag vill vara din flickvän.

Fan, nä detta funkar inte. Jag kommer ingen vart, jag hade kunnat sitta och skriva i en jävla evighet. Ingen och inget betyder någonting i jämförelse med dig. Ingen alls. Hur fan ska detta gå?

I only think of you and it's breaking my heart
I'm trying to keep it together
But I'm falling apart
I'm feeling all out of my element
I'm throwing things, crying
Trying to figure out
Where the hell we went wrong
The pain reflected in this song
It ain't even half of what I'm feeling inside

I need you, need you back in my life, baby

Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

beklagar att höra, kompis :( hoppas det löser sig igen!

2010-02-16 @ 22:39:49
URL: http://rentutsagt.blogg.se/
Postat av: Bea

nina :( <3

2010-02-16 @ 22:49:41
Postat av: Maja

Nina, jag tänker på dig och om det finns något jag kan göra så är det bara och höra av sig. Puss Maja

2010-02-18 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0