tidsfördriv

Namn: Nina Bergströööööööööööm

Piercingar: öronen, rip naveln (nej jag kommer aldrig sluta tjata om den)

Tatueringar: inga änsålänge!

Längd: 1,60 haha

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: brownie

Fräknar: najjee

Kär? booja

Önskar du att du bodde någon annanstans? eh ja

Tycker du att du är attraktiv? jag har väl mina dagar, haha

Dricker du? i do
Röker du? kan bli någon enstaka på fest ibland, annars NAJJ!

Vilket schampo använder du? syoss

Vilken parfym använder du? oj det är olika, men oftast blir det britney spears circus eller naomi campbell at night. 

Vad är du rädd för? vad är jag inte rädd för? hahah

Gillar du att tvätta? roligaste som finns ja..

Gillar du berg- och dalbanor? hallå, jag tycker det kittlas i magen av att hoppa studsmatta, karuseller är nog bland top tre på det roligaste i hela världen hahha!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? ojojoj det minns jag verkligen inte

Filmen du köpte? ingen aning haa

Låten du hörde: Neyo - beautiful monster.

Låten du laddade ner? minns inte

Personen du ringde? linuus

Personen som ringde dig? Linus haha

TV-program du såg? har inte kollat på tv på typ 2 månader, så .. minns inte?

Person du tänkte på? mah bebe

 

Favorit…

Låt: just nu - love the way you lie! Men dom brukar ändras hela tiden haha

Sak att göra: sola&bada kanske?

Sport: eh.. ingen

Dryck: Fanta lemon
Kläder: leggins och nån skön tröja :)

Film: är och kommer nog alltid vara mean girls hahahaha

Bil: jadu.. haha

Serie: oth & dh!

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? jotack

Gråtit över en flicka? nä tror jag inte haha

Ljugit för någon? yea

Varit i slagsmål? ja.. haha

Blivit arresterad? yes
Träffat någon från internet IRL? ja HAHA

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? en gång, hårt och jävligt och på riktigt.

Hjärtan brustet på grund av dig? hoppas på inga?

Tjejer du kysst? hahaha vetifan

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några st

Gånger ditt namn varit med i tidningen? två kanske :D

 

Senaste…

Boken du läste? måste ha varit twlight

Personen du fick e-mail av? reklam

Personen du fick brev av? hemliis HAHA

Personen du fick sms av? Linuuus

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår :)

Saken du köpte? ett fotoalbum haha

 

 

Vad har du på dig? Mjukisbyxor, linne, bh, tröja och trosor  

Vad ska du göra ikväll? vetifan haha, åker till linus sent iallafall

Vad är du allergisk mot? inget tror jag

Använder du hårspray? ibland :)

Kan du stå på händer? nej hahah

Håkan Hellström eller The Ark? ingen aning.. hah

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? det går väl an

Är du glad nu? faktiskt inte hah

Var du glad igår? ja det va jag väl :)

Vad dansar du till? bra musik HAHA

Stockholm är… ? en stad jag aldrig varit i HAHAHAHA

Göteborg är… ? liseberg (L)

Kan du sjunga? nja

Spaghetti eller makaroner? Makaroner!

Land du vill besöka? thailand hade inte varit fel att åka till igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0