finally!

Okej, dags för lite bloggning nu eller? Hahaha, har inte pallat det en enda sekund men nu har jag svintråkigt så varför inte? haha.Förbered er på ett låååångt inlägg hehe :)

Sommarlovet har börjat trots att det inte känns det minsta som sommar! Lyckades att inte få ig i engelska vilket jag är jääävligt glad över, heheh :D Skolavslutningen gick snabbt och bra, chillade i stan och sen var det dags att se på treorna när dom sprang ut och tog studenten! Säger som jenny, vi har nog underskattat humanus! FYFAN VAD MAN LÄNGTAR NU! bara ett litet ynka år kvar, låt det gå fort tack! :D

Hahah, sen åkte jag till eslöv till annapanna och ja.. somnade. Sov till 7 typ, åt pizza och var deppiga HAHA. Vi skulle till en fest i hörby som vi hade blivit bjudna till typ för en vecka sen, men sen helt plötsligt fick vi inte komma dit längre :( hahaha, så vi tänkte jaha vi hittar säkert ngt annat.. men icke sa nicke. Grät några krokodiltårar och började ställa in oss på att stanna hemma? haha, vid 9 ringer dom från hörby och säger till oss att komma. Ingen buss gick, VARENDA JÄVLA JÄVEL HADE DRUCKIT, vi var helt ofixade osvosv, men det löste sig snabbt (lite för snabbt) och kl 10 satt vi i en bil påväg dit :) ! Kvällen blev bättre än väntat faktiskt. Sen fick jag skjuts hem till linus av annas pappa, skulle sova där för att vi skulle jobba på lördagen, men linus var inte hemma för han skulle gå hem från eslöv till hurva. Fattar ni så lång tid det tar eller? haha, så jag somnade gott vid 1. Vid 4 vaknade jag och ingen linus fanns i huset, ringde honom och då hade han somnat på en väg den idioten.  (vem fan lägger sig ner på vägen kl 3 på natten och somnar?! HAHA) HAHAH, han kom hem till slut iaf, tur de :( hahahaha

Vi försov oss på lördagen, egentligen skulle vi ta bussen till kstad 08.38 men vi vaknade vid 10.. haha förjävligt, vi skulle ju jobba. Gick upp i all hast iallafall och en halvtimme senare satt vi på bussen. Jobbade i hans systers hus hela dagen och fyfan vad jävla jobbigt det va, HAHAH. Bar och staplade ved i typ 3 timmar, min rygg och mina armar är liiiite döda just nu ska ni veta.. haha, sen målade vi och sånt, slipade väggar och höll på. Blev paus för tacos och kladdkaka vilket satt jävligt fint :D! haha. Sen åkte vi hem vid 11 och somnade dirr!

Idaaaaag vaknade jag för ett tag sen och link skulle spela match så jag började plocka ihop mina saker för att åka hem, men då kom hans (underbara snälla fina) mamma in och frågade om jag inte kunde stanna för dom ville fira mig idag :D HAHA AWWWW söte hahah blev skitglad :D Fyller ju år på tisdag hehe :D Så sa jag JA DET KAN JAG VÄL :D och nu sitter jag här. Tänkte snart gå och äääda ngt och sen hoppa in i duschen, har målarfärg på hela mig känns det som. Får se när linus kommer hem igen och då ska vi väl.. fira mig :D HAHA aaaah familjen silver i mitt hjärta :)

Nä nu får det fantamig räcka! VI HÖRS

haha baaaaby o jag i fredags! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0