HE TAKES MY WHOLE BODY AWAY

Hemma från kreta! Eller ja, kom hem för ganska exakt 24 timmar sen haha :) Kan inte säga annat än att det har varit en fett jävla bra och rolig vecka! Galet varmt väder alla dagar förutom den sista, god mat och awsome festställen hhah! Hotellet var förjävla fint också och våra grannar var världens snällaste trevligaste människor asså, kommer sakna dom som fan! Så TACK min lille thea för en oförglömlig vecka hiih :) <3

orkar inte skriva mer om resan just nu, lägger in bilder på fejjan imorgon eller ngt, HAHA vi har sammanlagt ca 670 bilder. HAHAHA kommer inte ens palla kolla på alla fan.. aja :D videos har vi en hel del av också, HAHAHAH skrattar bara jag tänker på dom :D

NÄ, NU SKA JAG TA IGEN EN VECKAS SÖMN MER ELLER MINDRE :D natti


jag pontus och thea på eclipse med shotsen i högsta hugg! :D


HAHAAh mooi

nä nu somnar jag här, hajjj

Kommentarer
Postat av: Thea

Taccck själv gumman :D <3 hahaha jag och mina kommentarer " he takes my whole body away" så ball de va :D hihih

2010-06-26 @ 01:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0