here we gooo



Väskan är färdigpackad, (hoppas jag iallafall haha :D) och jag beger mig snart till thea :) Åker till malmö vid 4 på morgonen, mindre kul... menmen! är även jävligt nervös med allt med den jävla flygstrejken, men vårt flyg ska antagligen inte vara drabbat! PEPPAR PEPPAR haha :) Planet lyfer 07.00 om allt går bra, bloggar kanske en gång till (bara för din skull anna.. hah) hemma hos thea annars får ni ha det så jävla tråkigt här hemma :D HAHAHA nä ha det bra people, för det ska vi ha :D

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Thea

Woooohooo :D:D Fyfan vad baaalll vi ska ha! nu kör vi giiirl :D:D hihi. Om vi inte kommer med flyget kommer jag boxa deras huven:S haha.. ne skoja men kommer börja böla :'/ <3

2010-06-16 @ 23:14:33
URL: http://theasarahfilipovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0