i like that boom boom pow

Bloggar på begäran från min bästa vän! haha födelsedaaag igår, trevligt med kalas och sånt, heh. Fick pengar och skorna av linus (:D:D:D:D:D:D:D:D:) och .. två dvdspelare hahaha, ska lämna tillbaka den ena! Åt världens godaste mat, exotisk buffé typ från nåt ställe i eslöv, amajgaaad vad gott det var! På kvällen sov världens bästa kille över, hihi.

Idag var jag en snabbis på burlöv center med anna, hon köpte en bikini och jag köpte.. eh två cheeseburgare. Fint det där med! haha, växlade även pengar woowowowoo :D Kom hem för inte så längesen och ska packa allt det sista nu, sen kör mamsen mig till thea där jag spenerar (halva) natten för att sen åka till sturup och KRETA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHH :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D
så låter jag just nu stup i kvarten, hahaha

höööörs!


jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0