love the way you lie

Godmorgon :) Ska strax äta pannkaaaugor till frukost, inte helt fel haha :D Sen ska jag till thea snabbt och lägga över bilder och hämta lite saker och sådär :) Efter det kommer pappa och hämtar mig så ska jag dit ett tag, sover antagligen där.. hahaha. Måste växla tillbaka pengar också kom jag på! Aja det får bli en annan dag, allt har väl stängt idag.

Tänkte även försöka mig på att göra en video av alla videos vi har från kreta, asså klipp och sånt. Allt som sägs i alla videos ska liksom helst inte visas för världen HAHHA :D Men får se hur det blir med det, känner att det nog kommer ta en evighet menmen :)

Har som sagt en hel jävla del bilder från kreta så det kommer nog fyllas på här så småningom.

Nä, frukost väntar! Adjö :D


asså.. AHAHAHAHAHHAA
ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0