chica boom

Godkväll damer och herrar.. haha. Jag är på besök i Hooorva.. eh ja.. HAHA mer än så behöver vi inte säga. mannen i huset är iaf inte hemma såateeh här sitter jag och funderar på om jag ska sova, spela xbox eller plugga.. haha. Matteprov imorgon juee, kommer antagligen med största sannolikhet få.. bambambam IG! haha nej men det där med andragradsfunktioner eller ekvationer eller vadfasen det är vill helt enkelt inte sätta sig i mitt huvud!

På tal om prov hade jag spanska prov idag, hade kunnat vara hyfsat lätt om man hade pluggat på allt. Men nu är det ju så att jag har missat en hel del lektioner på sista tiden och därför fattade jag typ inte hälften.. sååå inget mvg där inte tyvärr! haha.

Nä, nu har jag bestämt mig för att spela xbox :D HAHA adjöken fröken


hahahehehooh jag i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0