i'm not dead hehe

Sjuk - idag igen. Har haft feber sen förrgår kväll och igår tror jag att jag fick halsfluss. Bad timing, minst sagt. Pallar inte ligga efter med massa prov i skolan. På tal om skolan - jag tror jag har bestämt mig hur jag ska göra nu. Antagligen blir det att jag bytar till polhem direkt efter sommarlovet, skiter i sabbatsår, skiter i att följa med till thailand och där på vintern och åker istället med thea till något nice land i sommar! Hade varit riktigt roligt. Blir som en sån resa jag och Linus gjorde förra sommaren, fast kanske lite mer festande denna gången ;D haha men det klagar man ju inte på (a)

Iaf, det där är bara tankar, har en miljon olika val just nu, och det tillsammans med allt som händer med linus atm gör så att det blir kaos i mitt huvud. Försöker fokusera på en sak åt gången och tänka på allt positivt med varje alternativ, men det går inte. Det blir för mycket allting. Så ja. Haha.

Igår gjorde jag inte ett skit, låg i sängen i princip hela dagen. Kunde knappt äta eller dricka någonting. Förjäävligt. Imorgon ska jag på något slags möte, sen ska jag försöka åka till doktorn. Är det halsfluss jag har och är febern inte borta blir jag riktigt arg för det är ju fest på fredag! Riktigt tråkigt om jag skulle missa den ;/ Så jag får väl vila satan idag och hålla tummarna på att det inte är halsfluss...

Nä, nu ska jag väl fortsätta ligga här i sängen och kolla på tv, yeey.. haha även om det är skönt att vara hemma är det svinjobbigt när man är sjuk. Som grädde på mosen har jag så sjukt mycket träningsvärk i hela kroppen sen jag tränade i... förrgår? hmm.. ja det måste det ha varit. Så vad ska man säga, livet leker väl inte direkt för tillfället.

seeeya

HAHAHAHAHA riktigt gammal bild på mig och thea, fyfan vad man har sett ut! haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0