in my head

Måndag idag, studiedag. GÖÖÖTTT. Samma sak gäller imorgon :) Har inte varit i skolan på snart 3 veckor nu, börjar vänja mig vid att vara hemma så sabbatsår känns  mer och mer lockande kan jag ju säga. Inte för jag kan ligga hemma varje dag, måste ju jobba. Men ändå.. bara att slippa ordet SKOLA i ett helt år är ju helt fantastiskt ;) haha. Nä menee iom att jag varit borta så länge, lov och sjuk och studiedagar hit och dit, ligger jag jääävligt back i näst intill varje ämne. Fyfan. Ångest. har inte ens med mig böcker och anteckningar hem. Ångest. BLÄÄÄ på skolan asså!

Jaja anyway, helgen har varit fett bra, har känt mig riktigt glad, vilket var ett tag sen.. haha. Har en känsla att det har något med vädret att göra om jag ska vara ärlig. Vår, sommar och sol har en magisk jävla effekt på mig. Kärlek på det asså.

Imorgon ska jag träffa saraaaaaah, vi tänkte ta en sväng till badet och bubbelpoolen för att drömma oss bort till ibiza eller magaluf eller vad det nu blir i sommar! WONDERFUUUUUUUUL, gissa om jag längtar?!

Nä, nu ska prison break få min fulla uppmärksamhet! hörs när vi hörs, until then..



They tell me I am crazy, but you told me I am golden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0