make it yours forever

TJOHEJ BLOGGEN!

Sitter hemma och gör ingenting, tog precis paus från spanskaplugget och gjorde mackaroner och köttbullar.. hederlig svensk husmanskost, mycket gott! Hahah. Försov mig ju såklart i morse så jag missade spanska lektionen som var mycket viktig :o fattar ju typ inte ens hälften av allt jag har skrivit så jag vetifan hur det kommer gå imorgon. Måste ha mvg hahh :( buhuu. Iaf, stack till tandläkaren vid 12 och MYGOD SHIT POMMES KRYSS I TAKET NINA BERGSTRÖM HAR HÅL I SIN LILLA TAND :(:(:(:(:(:(:( jag är skiträdd :o HAHA, första gången i hela mitt liv som jag har hål i tänderna förstår ni :O så det blir till att borra och ha sig, harreejissus.

nä mina små vänner detta fick bli en kort och snabb liten update för nu kallar duschen! ciao

Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

Alltid gille hos mig! du är bjuden!!

2010-03-22 @ 18:39:50
URL: http://rentutsagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0