matte + nina = no happy ending


told you so!!!! HAHAHAHA fffuck. Såhär inviger jag mitt lov alltså (L) hahaha nä. Har faktiskt varit en ytterst trevlig dag och kväll bortsett från detta haha. Ekonomi prov, kunde gått bättre menmen. Sen geografi, gjorde klart frågorna och satt vid fisboken bara! Sedan blev det asia till lunch, aah det satt fint det där. Sen var det humanuskamp och vi skulle svara på en väldigt massa frågor och göra ett korsord. Stack hem, åkte till stan och tittade lite, sen blev det bad på högevall följt av pizza hehehhe :D

AHAH var egentligen inte meningen att skriva om min dag nu, skulle bara dela med mig av min sorg över mitt IG lite :(:(:(:( matte går verkligen inte in i mitt huvud, så är det bara. ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

haha det var fan sinnes svårt prov! :(

2010-03-28 @ 23:55:31
URL: http://rentutsagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0