murder on the dancefloor

ojoj vilken dålig uppdatering! haha. Har inte hänt mycket i veckan, kanske därför. Kanske inte. vem vet. HAHA. eeeh vi har typ en miljon läxor, prov, inlämningar, redovisningar, you name it. Man pallar ju inte alltså? Helg nu iaf, sjukt bra! Bio igår - remember me. Filmen var bra, dock inte som jag hade trott att den skulle vara. En liten incident ca 10 minuter före den skulle börja förstörde min koncentration ganska mycket också kan man ju säga. Men jaja.

Ikväll är det iaf paaardey! Taggad till tusen, så det ska va eller? :D Va på nova igår med marran och jennan och fick med mig en klänning hem, sååå den blir det ikv! Och som vanligt är jag alltid klar heeeelt för tidigt, haha ska få skjuts till eslöv om ca en timme, sen tar jag tåget till stehag därifrån. Är iaf redan färdig och har varit det ett tag nu. haha jaja bättre tidigt än sent eller ;D?




over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0