you and I both

HalliHallå! haha. Har precis tagit ett bad och nu ska jag snart äta middag. Är svinhungrig haha.
 
Matteprovet .. asså. Det gick åt HELVETE. Efter första uppgiften tänkte jag "nä det är lika bra att jag
 drar nu, kan inga av dem andra?" hahah.. och allt prat efteråt gör ju en så jäkla deprimerad när man hör vad svaret egentligen skulle vara hahah! Ja jag räknade ihop att jag kommer få 3 - max 4 poäng (g är 5) haha. Sååateeh.. hej ig! :D haha.

Imorgon väntar ett till prov i ekonomi men sen jävlar är det lov! aaah riktigt skönt. Har inga planer dock. Så om ni hade tänkt dra på fest eller hitta på ngt rolig tycker jag ni kan slå en pling!

nu är mauuden klar, sen blir det väl plugg. Eller facebook rättare sagt ;D haha. Adjöss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0