annina

Min hals dödar mig, haha :( Har haft ont i den nu flera dagar, ickee roligt. Helg imorgon, känns dock inte alls som det eftersom jag har varit hemma typ hela veckan, haha. Men det blir iallafall fett ös medvetslös hela helgen med min uggla, 18-års fest i löberöd imorgon och 20-års i lund(?) på lördag :D Såå vi får väl hoppas det inte spårar ur för mycket.

Anna har tjatat på mig i 100 år om att åka till siesta med henne, och ja jag har velat som fan, men pengarna har varit lite så.. haha, asså jag skulle ju resa i sommar så jag skulle spara allt till det, och därför kunde jag inte åka till siesta. Men sen blev saker och ting som de blev och jag blev lide arg och sket i den jävla resan och spenderade alla pengar på gud vet vad. Nu är dom iaf slut, och det är inte fören nu när alla åker iväg till siesta som jag ångrar mig som fan! Gud vad roligt det hade varit att va där :( Men nu är det verkligen problem med pengarna, nu har jag ju inte ens dom! HAHA. Förjävligt, typiskt mig. Nina aka IMPULSTJEJEN.


HAHAHA (L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0