do you suppose I´ve earned this?

HHAAH hej på er! Idag mår jag fan inte bra asså. Eller jo, egentligen är ingenting fel men jag är nog inne i en sån "hata världen" period. Förjävligt. Var skittrött när jag vaknade imorse så jag stannade hemma. Orkade inte med nån jewla skuuula. Har så sjukt ont i min hand också, kan knappt hålla i en penna HAHAHA varför är jag så dum i huvet? Överväger om det är värt att kolla hos en doktor om ngt är brutet där men då måste jag ju berätta allt för mammsen och då blir det nog inte så roligt, hahaha. Har satt på sånt förband sålänge iaf så om det inte går över på några dagar får jag väl ta tag i det. Två knogar är nog iaf intryckta :o AHAHAH dom syns alltså inte över huvudtaget :S Aja.

Snabb update om helgen? Ska försöka hålla mig kortfattad! haha

Fredag; Kom nyss på att jag redan har skrivit om den typ i lördags. HAHA.
Lördag; Vaknade och hoppade in i duchen, åkte till mcd med mamma, handlade lite, tog tåget till Eslöv. Åkte ut till Bea i kärrstorp där det var förfest för hela slanten! Var väl 15-20 tjejer, riktigt kul faktiskt haha :)! Åkte vidare till bosetorp där det serveades pastasallad hohoh och sen började festen för fulla muggar. Haha, det var faktiskt sjukt kul förutom lite incidenter heh.. Vid 1 hade dom flesta åkt hem och det gjorde vi med. Blev hämtad och sov hos Linus.

Söndag; Vaknade som vanligt vid typ 7.. förjävligt att jag alltd vaknar så tidigt när jag har druckit. Linus vaknade också så vi lät victor sova vidare och satte på en film ist. Hade lite deeptalk HAHAHA och mer va det inte med det. Sen vaknade victor och vi åt och sånt, sen var det dags för "älska hurva dag" . Asså HAHA, hans brors jävla påhitt :D sjukt rolig människa det där. Det blev lyckat iaf, såpafotboll och andra roligheter. Sen på kvällen kom hans syster och bjöd på pirree, det var efterlängtat vill jag tala om :) Sen åkte vi hem till mig, kollade film och somnade.

Thats it, ungefär. Bilder finns på facebook så ni kan ju ta er en titt där om ni vill ;D Om 4 minuter är one tree hill säsong 6 färdigladdat, underbart. Kommer nog spendera dagen med det. Eller lite plugg får vi kanske trycka in också. Måste trycka in det. Ångeeeest!

aja, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0