fffffffffffffffffffffffffffffuck you

Jbwngnv'RMEFDOMinip'neadipnPI'NIRPNFDHIP'BNEDFIPANBMQÖE2+Í1R93J2TNWPMFVKRENINGÅQVENÖnaginreg'änfndsönGVB FAD

omg. Vad fan håller du på med? vet inte om jag ska vara mer ledsen än jag någonsin varit förr eller om jag ska vara arg som en jävla adhd drabbad unge. -du om nån borde föstå att man inte gör såhär mot mig

till nästa fråga, vad fan håller jag på med? att försvinna från planetens yta i ett år eller två hade ju inte varit fel just nu.

för övrigt - lundakarnevalen igår, blandade åsikter om den. Gick från lamt till kul till svinkul till tråkigt till kul till ledsamt till argt till kul till tråkig till kul till bara.. random? Sov iaf inte allt för länge inatt heller, great.

Nä, trött på världen - adjö

Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

smile!

2010-05-23 @ 13:39:29
URL: http://rentutsagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0