gaga olalala

Heyheyhey! Nina bergström är riiiktigt stolt över sig själv ska ni veta, två nationella, en engelska uppgift och en svenska uppgift är avklarade idag! Fick panik när jag kom på hur jävla sinnes mycket det är i skolan just nu, och att det bara är en månad kvar på terminen lugnade ju itne ner mig precis. Haha. Nationella i svenska gick faktiskt bra, fick vg+ vilket jag är ganska nöjd med, stör mig dock som fan på anledningen till varför jag inte fick mvg hahah :( Jag hade inte en tydlig inledning typ. Menmen, Nationella i spanska gick väl sådär.. hoppas det gick bra. Det var inte lätt ska jag säga er.. hah :/

Nu ska jag sticka iväg och träna, sen blir det maaoud och desperate housewives ikväll!

GOOD DAY


gaaaaammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0