he-he hade glömt så bra tidsfördriv sånt här är

1. Hur gammal är du om fem år? 22 hoho
2. Vem var den sista du träffade? linusen
3. Hur lång är du? 160 korta centrimetrar
4. Vilken var den senaste film du sett? good luck chuck =D
5. Vem ringde du senast? emmhm linus eller anna säkert
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? haha inte så säker på att det ska visas för världen menmen; "vet inte, jag bara läste lite saker och iom att ni strulade och sånt så ;D och hon är ju inte känd för att ha problem med att tysta ner saker hah.. men okej vad bra att höra (a) :)" till Linkkkk
7. Vad är helgens planer? ingenjävlaaning
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda mannen
10. När såg du senast din mamma? igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? bruuun ju!.
12. När vaknade du idag? vid 9 typ
13. Har du någon gång hittat en katt? hahaha nä :D
14. Vilken är din favoritplats? det första som jag tänkte på va linus soffa men HAHA det kanske det inte är 
15. Vilken plats föredrar du minst? tråånga utrymmen. typ hissar, öeh
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i världens finaste lägenhet i lund eller malmoooe med en fin pojkvän och en unge på väg
17. Vad skrämde dig som barn? HAHAHA att spola på främmande toaletter HAHAHAHAH
18. Vem fick dig att skratta senast? linus antagligen hha
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad är det? HAHA
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbaar whopwhop
21. Sover du med eller utan kläder på dig? både och hahha
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 eller 5
23. Hur många landskap har du bott i? ett! två om man räknar med det jag bodde i i thailandiaa hehe
24. Har du någong gång spytt på någon? hahaha nää... 8-)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? BARFOTA! hatar att ha skor och strumpor på mig hhaha
26. Är du social? hahah bland vissa
27. Vilken är din favoritglass? twister heeh :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? rest och shoppat som en galning eller köpa en fin lägenhet HAHA
29. Tycker du om kinamat? aaaaaaafan
30. Tycker du om kaffe? njeebe HAHA
31. Vad dricker du till frukost? inget
32. Sover du på någon särskild sida? nää tror jag icke
33. Kan du spela poker? haha nope :D
34. Tycker du om att mysa? jadddddddddddåååå
35. Är du en beroendemänniska? haha kanske det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yep
37. Vill du ha barn? somedaay
38. Kan du några andra språk än svenska? yeaaaa.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nee hii
40. Föredrar du havet eller en pool? pool :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? antagligen buss/tåg .. haha
42. Äger du dyra smycken? haha ett eller två kanske...
43. Har du någon gång testat narkotika? noes
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? mackkkkkkkkkor
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha gud jag vet inte.. ludde får man ett leende på läpparna direkt av så HAHAHA kanske han :D
46. Välj ett ärr på din kropp? haha ett på mitten av handen, brände mig litta ganska mycket när jag va typ 4 år nuhuu
47. Vad har du för ringsignal? dj alligator - putro tror jag haha D:
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jaddååå
49. Flirtar du mycket? skulle jag nog inte påstå
50. Vart togs din profilbild? på fejjan? AHAH hos sofie! på msn? hos majsen! HAHA
51. Kan du byta olja på bilen? tror jag inte :D
52. Har du fått fortkörningsböter? näää hihihihihihihihihihiihhihi HAHAH.
53. Vilken var den senaste bok du läste? ljuuudet av ditt maddafakking hjärta! Hahahha
54. Läser du dagstidningen? nää hahaha
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nopeeee
56. Dansar du i bilen? ooja
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? HEJ
59. När var du i kyrkan senast? hahah några år sen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0