Hur ska det gå?

tjabba tjenixen hallojsan.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på denna dagjäveln... hahaha planerna var: komma hem från skolan, träna, fixa mig, partaja. Kvällen blev: satt och var lissen, blev arg, blev ännu mer lissen, dampade sönder, åkte till big bowl med la familia, satt och var deprimerad. HAHAHAHA

Bra ju! Sitter och knarkar melissa horn, damn vilka förjävla bra texter säger jag bara. Har sagt det innan och säger det igen, hon är så jävla in i helvets duktig! (hahaha oj vad många svordomar det kom i den meningen). Man blir ju helt.. helt ledsen :( hahah borde inte lyssna på såna bajslåtar denna kväll. Jaja.

 
HAHAHAHAH asså ja.. jag och min kusin.

Slutsats av dagen kan väl va att mitt humör har varit som en jävla jojo. Blä. Längtar till måndag, känner mig handikappad, naken, EXPOSED utan MOBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL, världen vad händer? typ HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0