låt oss prata om SKOLAN :)

Halloj, min sista matteuppgift någonsin i hela mitt liv (om jag inte blir cp i huvet och bestämmer mig för att läsa matte c) ÄR NU AVKLARAD! WOOOHOH, fick ett G i matte B också vilket jag är jävligt nöjd över med tanke på hur otroligt sjukt lite jag fattade under hela kursen! Så deeeenajs.

Har fått gjort riktigt mycket i veckan också så nu återstår bara ett prov och en inlämning, sen är det klart! AAh härligt. Sen kan jag lämna andra ring och aldrig se tillbaka, typ HAHA. ´Det är nog sant som alla säger, att tvåan är pain in the ass riktigt sjukt jävla jobbig med en miljon prov och imlämningar och läxor exakt hela tiden. Så det är ju inte något jag kommer sakna :)


Haha, grön = närvaro, röd = frånvaro, vit = inte anmäld än
Härligt, jag har varit på en av alla lektioner denna veckan so far :) ! love u humanus <3 (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0