sola och bada, pinacolada

aah så härligt väder det är idag! Och vi är lediga också, götttans :) ! Vaknade ganska tidigt ändå och gick upp och åt special K röda bär, AAAH galet gott :D haha. Sen gick jag ut och satte mig i trädgården i bikini, tog med mig lite frukt (hahahaha), satte igång spellistan på spotify som spelade heeeela förra sommaren och bara njöööt heheh :D Sommarkänslor där asså. Sen gick jag in och duschade, tittade oth och nu sitter jag här! haha är skitutråkad .. :(


hahaha i princip osminkad jeavel


whopwhooop

Japp, såhär såg min förmiddag ut :) ganska niiice om jag får säga det själv hehe

SEEYA

Kommentarer
Postat av: anna nordahl

du är min bästa vän, finns inte ord för hur glad jag är över att du står ut med mig <3 <3 <3 älskar dig.

2010-05-20 @ 22:58:13
URL: http://enligtannanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0