standing soldier

Tjenixen! Sitter och dricker oboy och lyssnar på musik hehe, göttans. Är fortfarande deprimerad över min mobil :(:(:( AAAH ni fattar inte hur jobbigt det är, galet hur beroende man är asså. HAHA.  (ja jag kommer tjata om det i varje inlägg fram tills mitt simkort aktiverats - deal with it ;) )

Idag var det sovmorgon! HEhehe. Egentligen kunde vi varit lediga hela dagen men såklart bokar dom in ett studiebesök precis idag.. typiskt. Hahhaa, pallrade iaf my fat ass till skolan runt halv tolv, sen bar det vidare till någon vattenhall? haha vi fick iallafall göra ficklampor av något slag, HAHAA, och gå runt och göra expriment, typ. Jag gjorde ett ultraljud. Ingen bebis i min mage hahaha :D Det var faktiskt fett :) Slutade vid 3, åkte hem och gjorde pasta/kyckling sallad. Muuuumisgt hehe. Sen skrev jag mitt svenska tal till nationella provet nästa vecka. Ska nog finslipa det lite sen om jag orkar haha, men det blev väl helt okej. Lite rädd bara för jag har gjort helt fel.. aja.

Ska försöka göra klart sjukdomsarbetet ikväll också, det är bara jobbigt för ingen av alla våra j-vla datorer här hemma har ju den nyaste word så allt blir helt fuckat när man öppnar det :S Hahaha ajja det löser väl sig. Sen ska jag träna vid 8, sån basareobic vetifan haha, mamma sa att det var rolitgt iallafall. Ska nog köpa gymkortet ikväll också så sen ska jag bli fit for fight inför sommaren ;) HAHAHAHA.. not.

Imorgon är det nationella igen, efter denna är det bara 9 kvar.. woohoho. Måste komma ihåg att ta hem spankaböckerna också, nationella i det också på måndag och tisdag ju! blää.  Nä, seeyaaaa


haha old piiicc


Kommentarer
Postat av: jenny thelin

" Ingen bebis i min mage hahaha :D Det var faktiskt fett :) " hahah det var faktiskt ingen bebis, bara fett ;)

2010-05-06 @ 19:23:28
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: jenny thelin

fett eller bebis liksom :D hahah fint av oss att vi åt samma kvällsmaoud idaoo

2010-05-06 @ 20:11:03
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0