tänker på dig varje sekund av varje dag

Halloj babes. En mätt och trött nina här hehehhe :D Idag har jag både tappat bort min cykel (kom på sen var jag hade ställt den- tack gud att dne inte var snodd HAHA, borde skaffa bättre minne), skrivit ett riktigt dåligt nationella i spanska, fått ig varning (U), och tränat röven av mig! HAHA

eh ja nationella.. det ska vi inte ens prata om, gick faktiskt riktigt dåligt. Pallar inte, hela mitt betyg hänger på det och jag vill verkigen ha mvg i spanska :( hahah. Och ja jag var så jävla rädd att min cykel hade blivit snodd, den var ingenstans :o har verkligen inte råd att förlora en cykel till! HAHA. Men liksom ofta man tappar bort en cykel? hahahah. Efter några timmars (skojar inte) tänkade kom jag på att jag har ställt den utanför bion, hahah :D bra ju!
Och ja som jag befarade har jag igvarning i matte, snälla någon låt mig på g på nationella :( hahah orkar inte läsa om hela jävla kursen!.

Dagen har varit helt okej, det gick snabbt och vi fick sjukt god mat idag i skolan, heheh. Kom hem och tittade på one tree hill och sen stack jag och tränade! Har börjat gå på ett riktigt jobbigt pass, intensiv stång heter det. Det är typ kondition blandat med styketräning, galet jobbigt hur som helst. Menmen jag klarade mig igenom det :) Åt grillat till middag - muuuums :) ! Sen gjorde jag fruktsallad till efterrätt, ganska gott det med skulle jag vilja tala om! Nu blir det väl svenska plugg i guess. Men först lite one tree hill (a) bara lite.. hihi ciao


HEHEHEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0