trettiofem

Godmorgoon, vaknade ungefär en miljon gånger av alarmet idag men antagligen har jag stängt av det i sömne för sen vaknade jag halv nio när jag började åtta.. haha, vaknade även med ett styck hosta, ett styck snorig näsa och ett styck ond hals. Var även helt galet trött haha. Behöver jag ens säga att jag stannar hemma idag? haha :D Eller hemma och hemma, befinner mig i hurva! fast det är väl som hemma det med :) Idag kommer Tom och hans flickvän hem från USA där dom har varit i 5 veckor.. hela släkten tror att de har förlovat sig där, hahaha :D så vi får väl se! ruuulit :)

Nu väntar jag på att min film ska laddas klart, crazy beautiful heter den. Någon som har sett den? Kan vara på top 10 listan av världens bästa filmer asså.. riktigt fin är den :) Såå nu ska jag gå och göra frulle sen lägga mig här igen. Så if you need me hittar ni mig i sängen heeeela dagen! hehe :D adjöss


HAHAHA, finfin bild från Bulgarien HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0