utan mobil + träning, eeeh vem är du?

Tjofräs alla bloggläsare, en mobillös nina skriver. EEEH hur ska jag leva?! HAHA. Idag i skolan spärrades till slut mitt sim kort av sonyericsson, det skulle egentligen gjrot det för längesen så jag ska väl va glad att dom hade glömt bort det tills idag, menmen. Det har iaf varit sånt jäkla strul med mitt nya simkort, nu har jag fått det men det aktiveras inte fören om fem dagar :| HAHAH, mobillös i fem dagar och jag är nina bergström, gissa om jag kommer vilja dö? AHAHHAA

Och jag ska köpa ett gymkort och träna imorgon med mamsen, ska satsa hårt förfan.

Okej vad händer med mig? HAHAHA

nu ska jag spela badminton, aktiva nina is speaking! HAHA HAJDOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0